slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3 slideshow 4 slideshow 5 slideshow 6 slideshow 7 slideshow 8 slideshow 9 slideshow 10 slideshow 11 slideshow 12

Jelenlegi hely

Hírek

2016. szeptember 01.:

A Bakonyi Kalandorok Turista Egyesületet a Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata 100,000.- Ft vissza nem térítendő pénzügyi támogatásban részesítette 2016. július 7-én. A pénzeszköz átadásának célja: teljesítménytúrák érkeztető és fogadó rendszeréhez szükséges informatikai eszközök beszerzése. A támogatási program megvalósítási helye: Győr. Ezúttal is köszönjük Borkai Zsolt polgármester úrnak a támogatást!

2015. december 16.:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal regisztrálta szervezetünket az SZJA 1%-ának felajánlása vonatkozásában, így a jövő évi adóbevallásnál Egyesületünk az 1%-os felajánlásra már jogosult. Köszönettel és örömmel fogadjuk, ha gondoltok ránk az adóbevallás készítésekor! Bakonyi Kalandorok Turista Egyesület; Székhely: 9012 Győr, Epres u. 4.; Adószám: 18298307-1-08

2015. szeptember 05.:

A Bakonyi Kalandorok Turista Egyesületet a Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata 50,000.- Ft vissza nem térítendő pénzügyi támogatásban részesítette 2015. július 8-án. A pénzeszköz átadásának célja: túrák lebonyolításához szükséges informatikai eszközök beszerzése. A támogatási program megvalósítási helye: Győr.

2015. augusztus 12.:

Egyesületünket a Győri Törvényszék közhasznú szervezetté minősítette, melyről megkaptuk a jogerősítő végzést is, amely új alapszabályunkkal együtt itt érhető el.

2015. május 10.:

Egyesületünk ezúttal a Muszáj Természetvédelmi Koordinációs Egyesületnek segített be új kerékpáros útvonal kijelölésében. Feladatnuk a sokorói dombokon átvezető Ménfőcsanak - Tényő - Ravazd - Pannonhalma mintegy 34 kilométeres kerékpáros útvonalának "jelzésfestése" volt.
Jelzésfestés helyett azonban, korszerűbb technológiát alkalmaztunk: habosított pvc-vel és erre ragasztott matricával készült táblácskákat szegeltünk a szükséges helyekre, illetve egy útjelző táblát is elhelyeztünk Sokorópátka irányába.
Az útvonal végig aszfaltozott, csodálatos vonalvezetéssel kanyarog a sokori dombokon, hegyeken. Már alig várjuk, hogy hamarosan bringával is bejárjuk!

2015. március:

Végre kicsit kacsintgat ránk a túratársak által várva-várt tavasz, de egy cseppet mégis engedjétek meg, hogy visszatekintsünk az oly’ emlékezetes tavalyi évre. Egyesületünk 2014 évi kalandjainak 16 perces esszenciáját itt tekinthetitek meg.

2014. december:

Elkészült videónk az idei napsütéses, vidám teljesítménytúránkról. E csodás kalandról 2015-ben le ne maradjatok!

2014. szeptember:

Nagy sikerrel zajlott le 2014. évi Magas-Bakony teljesítménytúránk! A beszámoló itt olvasható.

2014. június:

Egyesületünk 2014. április 2-án megtartotta éves, rendes közgyűlését, melyen többek között megszavazta a Bakonyi Kalandorok Turista Egyesület közhasznú célú átalakítását. A jegyzőkönyv itt elérhető:

2014. április:

Megnyílt az őszi Magas-Bakony teljesítménytúráink előnevezése!

2014. március:

Elkészült a tavalyi Tátra Gerincein magashegyi túra videója.

Idén is várunk Benneteket a Júlia-Alpok meghódításán!

2014. február:

Videón a Bakonyi Kalandorok Turista Egyesület első éve

Elkészült a nagy sikerű, tavalyi Magas-Bakony Teljesítménytúra rövid videója!

Idén is találkozzunk Bakonybélben a nyár utolsó szombatján!

2014. január:

Légy Te is Egyesületünk tagja!

A Bakonyi Kalandorok Turista Egyesület bárki számára nyitott, aki kedvet érez ahhoz, hogy belépjen egy a sportért és természetjárásért aktívan tevékenykedni kívánó fiatal természetbarát közösségbe. Aki a kedven felül aktivitást is érez magában túravezetésre, rendezvények szervezésére, nagyon szívesen látjuk csapatunkban, teret, lehetőséget adunk a jó ötletek megvalósítására!

A MAGAS-BAKONY Teljesítménytúra (50, 30, 20 10 km) idén bekerült a Cartographia Kupa hivatalos túranaptárába:
www.cartographia.hu/turak/

A kupa kiírását itt találjátok:
www.cartographia.hu/kiiras/

Sikeres teljesítést kívánunk mindenkinek, idén is túrázzunk minél többet!!!

MTSZ küldöttgyűlés:

„Most engem ért a megtiszteltetés, hogy képviselhettem Egyesületünket az MTSZ 2014. január 18-ai rendkívüli küldöttgyűlésén.

Meghallgattuk az elnökség beszámolóját, minden nagyon jól halad, bár van 3 hónapos késés, és a betervezett fejlesztések (informatika, új festések, turistaházak, térképrendszer, új többszintű MTSZ kártyarendszer bevezetése stb.) 2015-re várható, hogy kiépülnek. Szó esett még két, egyesületünket közelebbről is érintő témakörről: a tervezett jelzésfestésekről és a Bejárható Magyarország Kerettantervről.

A napirenden szerepő előterjesztéseket látható többséggel megszavaztuk: elfogadtuk az ellenőrző testület beszámolóját, pontosítottuk az alapszabályt (az elnökség által megbízott operatív vezető aláírási jogot kapott, a mandátumok eloszlása egyértelműsödött), és megválasztottuk az előterjesztésnek megfelelően az új elnökségi tagokat (akikből kettő külsős, egyik az OTP-től, másik a MOL-tól, a harmadik meg egy tagszervezet elnöke.)

Kovács Nóra”

Minden Kedves Kalandornak, Túratársunknak Boldog Új Esztendőt Kívánunk!

A Bakonyi Kalandorok Turista Egyesület bárki számára nyitott, aki kedvet érez ahhoz, hogy belépjen egy fiatal természetbarát közösségbe. Aki a kedven felül aktivitást is érez magában túravezetésre, rendezvények szervezésére, nagyon szívesen látjuk csapatunkban! A tagfelvételi lehetőségről hamarosan weboldalunkon tájékoztatjuk a jövőbeli Kalandorokat!

Ha tehetitek, tartsatok velünk idén is rendezvényeinken. Íme a 2014. évi túranaptár tervezet:

02. 22. vagy 23. Hótalpas túra
03. 08-09. Túrafarsang
03. 22. Sokorói túra
04. 05. Római kör (Bakony)
04. 19. Nyuszi túra gyerekeknek, családoknak (Bakonyszentlászló)
05. 11. vagy 06. 28. Rax
06. 07-09. Pünkösdi geotúra a Karancs-Medves vidékén
06. 21. Gyerkőc túra
07. 03-06. Vízitúra (Tiszabecs)
08. 16-23. A Júlia-Alpok meghódítása (Szlovénia, Triglav)
08. 30. Magas-Bakony Teljesítménytúrák
09. 20. Badacsonyi szüret
10. 23-25. BKTE 2. születésnap (zártkörű)
11. 08. Egynapos túra
12. 07. Télapó gyermektúra
12. 30. Szilveszteri túra

2013. július

2013.07.18: Megkaptuk az érvényes területhasználati engedélyeket az őszi Magas-Bakony teljesítménytúrákra!

2013. május

MTSZ Küldöttgyűlés 2013.

2013. május 25.-én a Magyar Természetjárók Szövetsége küldöttgyűlést tartott melyre Egyesületünk, a Bakonyi Kalandorok Turista Egyesület is meg lett hívva, mint tagszervezet. Engem, Hauser Istvánt ért az a megtisztelő feladat hogy Egyesületünket képviselhettem a küldöttgyűlésen. Ezért aztán hajnali 4óra 30 perckor felkeltem és elindultam. Győr-Ménfőcsanakon felvettem az Elnök urat (Tunner Levente) hogy elvigyem a Kinizsi Százas rajtjához, majd csekély 2 és fél óra reggelizéssel töltött szabadidő után megérkeztem a küldöttgyűlés helyszínére.

A személyazonosságom és megbízólevelem ellenőrzése után elfoglaltam helyem a teremben. A küldöttek miután megválasztották a levezetéshez szükséges személyeket, meghallgatták az Elnökség tavaly évi beszámolóját, a tavaly évi pénzügyi beszámolót és az idei évi költségvetést, melyeket sorban egymás után meg is szavaztak. Az MTSZ 2012-ben nagy átalakuláson ment keresztül, teljesen új Elnökséget választottak és egyfajta reformkísérlet zajlik éppen.

A legfontosabb cél, hogy egy igazi Brand legyen a KÉKTÚRA, hasonlóan a El Camino-hoz. Többek között ezért szeretnék modernizálni a túrázást, új internetes felületekkel, megújuló jelzésrendszerrel, fiatalos természetjáró újsággal. Ezek a dolgok nem mennek sajnos egyik napról a másikra, így az átalakítás még javában tart. A legfontosabb, hogy a mi Egyesületünk is tud segíteni abban, hogy minél modernebb, dinamikusabb, fiatalosabb legyen a jövőben az MTSZ és ezzel együtt a magyar túrázás. Ezért ha valakinek ötlete van, azt az Elnökség szívesen továbbítja az MTSZ felé.

A küldöttgyűlés végén mindenki hazament, én pedig hajnali fél kettőkor Tatán összeszedtem a holtfáradt Elnök urunkat, aki 18 óra alatt teljesítette a 100 Km-es távot.